Nytt år, nya möjligheter

[ 2013-01-03 ][ 21:52:02 ]



Åh livet känns allt bra härligt, även fast det är en riktig sjukstuga här hemma.
Vi har bor i vårt nya hus och vi har idag sålt vår lägenhet.
Elton växer så det knakar och är världens sötaste, godaste och gladaste unge. <3
Kan det bli så mycket bättre?

I helgen har vi urstädning ur lägenheten att se fram emot *urk* och det ska bli otroligt skönt att kunna släppa lägenheten och helt fokusera på vårt hus som kommer bli otroligt fint när vi fixar till det.

Åh jag längtar till vi sätter i gång! =)


Kommentarer
Ida Nilsson

Jag hade inte tackat nej till ett hus nu vill jag lova. Känns som att jag kommer vara världens lyckligaste när den dagen kommer..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...