Shopping

[ 2012-10-13 ][ 12:16:00 ]



Jag shoppade faktiskt lite igår (jag vet, kors i taket!), en fleecejacka och ett par kängor till mamman (jag är en riktig sucker för fleecetröjor, älskart!) och två byxor och två skjortor till Elton.
Och jo jag vet, jag är verkligen inget modelejon i min fleecetröja, men vet ni vad?
Jag kunde inte bry mig mindre. =)
Jag har på mig sånt som jag tycker är bekvämt och som håller mig varm, vägrar att frysa och vara obekväm bara för att "vara snygg".

Nedhårad och nedkräkt är den redan också.
That's my glamorous life! =)

 


Kommentarer
Angelica

Igår var jag hos frissan igen. Slingade håret, men blev inte riktigt så jag hade tänkt. Var svårt på mitt svarta hår. Blev massa olika nyanser av rött. Men fått en ny tid den 1 november och göra fler slingor. Vad tycker du? Jag får stå ut i 2 veckor :) Ha en mysig lördag!

Svar: Det var ju jättefint! Det är härligt att få göra något nytt med håret, jag längtar till jag orkar ta tag i mitt hår haha =)Jag tycker ni ska göra fler slingor =)
Catwalkqueen

amanda

Jag har faktiskt också en precis likadan fleectröja, den är så jäklans skön, men som sagt, vem bryr sig =)
den är snygg för en fleectröja ;)

Svar: Ja det är den verkligen och jag måste nog köpa fler för den fanns ju i andra färger också har jag för mig att jag såg =P
Catwalkqueen

2012-10-14 @ 21:10:52
Hemsida: http://depalmas.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...