3 månaders vaccination

[ 2012-11-16 ][ 17:42:03 ]



 
Mitt lilla hjärta har fått sina första vaccinationssprutor idag och det gick helt okej. Skrynklade ihop ansiktet så han såg ut som en röd gammal gubbe och grät när de stack honom men började sedan skratta när jag vände honom mot mig (?). Konstiga unge.
Jodå, det var minsann jag som fick hålla honom medan BVC sköterskorna plågade honom. För som R så vackert uttryckte det: "Då förknippar han dig med smärtan".
Tack för den liksom.
 
Hjärtat sitter lite i halsgropen i väntan på någon reaktion och så snart han gråter eller gnyr till så åker den ned till magen som en sten och jag och R utbyter en medlidsam blick.
Herregud så mesig man är som småbarnsförälder. =)
 
Nu ska lilleskutt badas och få pjamas för att sedan förhoppningsvis däcka för natten. ♥
 

Kommentarer
Om Ett Hus

Han är bara så söt den där lille pojken! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...