Jag, semester?

[ 2012-06-20 ][ 08:09:14 ]



 

Vet ni?
Jag har semester i morgon.
JAG har betald semester! Herregud, jag har inte haft betalda semesterdagar sen jag jobbade som städerska 2000.
Det känns helt galet och helt fantastiskt. =)

 

Jag och älskling ska åka till Valbo och IKEA för att inhandla en garderob och en byrå så vi kan få ordning på gästrummet efter att jag fick lov att ta hem så mycket frisörgrejer (bombnedslag!) efter att jag sålde salongen.
Sen måste vi ha mer plats till bebisens kläder och grejer så det blir alldeles perfekt att inhandla lite nya möbler.
Jag kommer verkligen behöva fre-sön för att hinna få ordning, jag är ju inte hypersnabb längre och jag blir ju så trött så otroligt snabbt. =/



Vad är det för fel på Blogg.se? Jag blir galen... Första kan jag inte använda appen, så jag försöker skriva inlägg/kolla kommentarer via internet på mobilen och blir bara utkastad och sidan stängs ned?
*morr morr morr*
Man kan ju tycka att de ser att allt funkar innan de lanserar ny plattform/ny version.
Det är ju löjligt så dåligt allt funkar med nya versionen, radbrytningen är åt helsike, det går inte att trycka på "svara" och svara på en kommentar osv...

 


Kommentarer
jessica

ja precis, men även om det är en hund som har vakt i sej ska man inte se alla hundar i den rasen som farliga bara för det.. så löjligt när folk tror att alla hundar är farliga bara för dom är en viss ras :o haha

Svar: Men så är det ju. Det kan slå slint för vilken hundras som helst, jag tex har bara blivit biten av en svart labbe (en kompis hund). Och det trots att vi haft flera schäfrar, engelsk setter, finsk spets, norrbottenspets och gordon setter.
Catwalkqueen

Sandra

Haha.. Herregud vilken bild! x)

sv; Ja men visst! Tänk när man blir gammal och kan säga att "idag, för 50 år sedan, träffades vi" hur coolt som helst :D
Nej eller hur.. Så himla..omoget på nåt vis!

Nej men fyy.. Stackars kissen.. Ja dom är ju det, jätteorena verkligen. Hoppas den där andra katten ger sig..

Så lite så :) Förstår, men jag tycker inte att det är tråkigt :) Kram!

Svar: Haha jag vet, jag tycker den bilden är rolig =)
Ja eller hur! coolt att kunna fira 50 år tillsammans =)

Ja gör den inte det så blir det nog en nattlig jakt på katten...

Kram!
Catwalkqueen

2012-06-20 @ 19:02:36
Hemsida: http://sandrami.devote.se/
Sofia

Har också betalt semester för första gången i år. Det är en grym grej asså.

Svar: Det är så galet skönt! =D
Catwalkqueen

2012-06-20 @ 19:57:09
Hemsida: http://borninmay.blogg.se
Om Ett Hus

Vad roligt att åka till IKEA! Hoppas ni hittar mycket fina grejer! Och vad skönt med semester! Hur länge har du? Jag fick på semester i Fredags. Såå skönt! :)

kram!

Svar: Ja det var roligt, fast det sved duktigt i spara-tarmen haha! ;)Jag tog bara ut en dag, så jag har fortfarande 6 dagar kvar att ta ut, men det känns lite meningslöst eftersom jag bara jobbar till 16 juli sen upphör anställningen så då kan jag lika gärna ta ut det i pengar.
Gud så skönt att ha "riktig" semester, den lär väl gå åt till ert hus? =)

Kram!
Catwalkqueen

2012-06-20 @ 22:52:33
Hemsida: http://ometthus.blogg.se
Junitjej

SNygga läppar!!
Ha en skön semester!!

Svar: Haha tycker du? ;) Jag hade en väldigt skön semester =)
Har du någon semester?
Catwalkqueen

2012-06-25 @ 16:09:15
Hemsida: http://junitjejen.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...