Decubal Body Oil

[ 2012-06-11 ][ 19:05:36 ]



På bloggfesten fick vi Decubal Body Oil från Apoteket i Falun och nu har jag testat den och tänkte skriva en liten recension om den.



Om produkten:

Lugnande och mjukgörande olja för torr och mycket torr hud. Baserad på naturliga oljor: kamomill och jojobaolja och vitamin E som lindrar och lugnar huden. Parfymfri. Fri från konserveringsmedel och parabener. Fräsch grapedoftolja medföljer som man själv kan välja att tillsätta.

Vad tyckte jag?

Eftersom jag är en riktig torrboll, och speciellt nu när jag är gravid så var den här body sprayen sänd från himlen!
Lätt att använda, slipper det mesta kladdet eftersom det är en sprayflaska. Den sjunker in relativt snabbt i huden och dagen efter är huden verkligen bebismjuk.
Det går att välja om du vill ha den parfymfri eller med en fruktig grapefruktdoft, vilket jag såklart valde att ha eftersom jag gillar grapefrukt/apelsin/citrus doft osv.

Skulle jag köpa produkten igen?

Ja det kommer jag göra eftersom jag är så otroligt torr.

Kommentarer
Julia

sv: Haha, ja det var jättegott! :D

Om Ett Hus

Jag förstår att ni vill ha ert eget hus. Det är verkligen en dröm som går i uppfyllelse! Vi älskar vårt tyr och är oerhört nöjda!

2012-06-11 @ 20:36:40
Hemsida: http://ometthus.blogg.se/
Om Ett Hus

Djur är ju så mysiga! Vi har själva tre katter de är så himla mysiga de små liven. :)

2012-06-11 @ 21:05:48
Hemsida: http://ometthus.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...