Sista veckan med gänget

[ 2012-07-09 ][ 06:36:52 ]



God morgon! (eller något..)

 

Det är rätt makalöst att jag kan känna mig som en urvriden trasa idag och vara trött så trött efter att ha somnat 22 igår (blev visserligen väckt både 22.30 och 23 av hjärtat som inte var allt för smidig ^^,). Det här tryckande vädret är inte heller allt för roligt, får sådan galet tryckande huvudvärk av det =/

 

Så, vad händer idag då? Jag ska jobba och vet ni? Tråkigt nog är det sista veckan, sen ska jag bara vara hemma och vänta på bebis! Känns helt galet. Och ännu mer galet känns det att jag har jobbat på samma ställe i 3 månader på heltid och helt plötsligt är det slut. Jag vill tillbaka och jobba mer! 

Men men, vi får väl se vad som händer nästa år =)

 

Ha en underbar dag idag, det ska jag ha =)

 

 


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...