Han har lyckats igen...

[ 2012-07-16 ][ 23:07:15 ]



Åh jag blir galen...

 

Atlas är en bulldozer när vi är ute med honom och nu haltar han, kraftigt....IGEN.

Vi hade svårt att lokalisera vad som utlöste hältan (såg bara att det var på höger framtass) men såg nu att hans högra handled är svullen och lite varm. Skit också, nu blir det koppelvila igen och ev linda för att få ned svullnaden. Igen. Jag fattar helt enkelt inte hur han lyckas.

Hans ben och tassar får verkligen ta stryk.

I kväll har han varit väldigt trött (av smärtan?) och kelig och han brukar inte vara riktigt så.

Vi fick kela en lång stund med honom efter kvällspromenaden, gullhunden vår. ♥

 


Kommentarer
Anonym

Men.. Han måste vara rädd om sina ben. Men han kanske är som Märta-Louise. Gör illa sig hela tiden så man överväger att ha dem i en heltäckande dräkt av bomull innan de får gå ut.. Det jag ville säga är nej, raderingen funkar inte alls. Ska jag "rätta" inläggen lite snyggt får jag göra det via datorn! Yeah! Visst har det funkat förut? :) puss vännen! //Pluppan

Svar: Ja det är inte klokt så han gör illa sig hela tiden, jag funderar på att köpa en hund sumodräkt och linda in honom i haha ;)Det har funkat förut, men det är mycket som har slutat funka sen de bytte plattform.
Puss & kram gumman!
Catwalkqueen

2012-07-16 @ 23:13:52
Sandra

Men lilla voffen då :( Hoppas han blir bättre snart! Kram

Svar: Han haltar ännu, men han ignorerar det i hopp om att vi ska glömma bort det och busa med honom =)
Catwalkqueen



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...