Loppis dag!

[ 2012-08-03 ][ 10:11:00 ]



God morgon!

Jag vaknade som vanligt runt 7.30, men vägrade få upp så det råkade visst bli en sovmorgon till 9.30, Oops!

Ska peta i mig den frukost som får plats och sen följa med mamma på loppis, det ska bli trevligt att tänka på annat än att jag vill att bebis ska komma =)

 

Igår var den helt vild i magen, tror aldrig jag har sett den hålla på så starkt och så otroligt länge! Den höll på många timmar i sträck med att töja magen än hit och än dit, drog sina vassa knän runt om i magen, bufflade med rumpan och försökte röra på huvudet så det skar i ljumskarna.

Jag tror den börjar bli missnöjd med platsen i magen och jag gör mitt bästa att förklara att den får hur mycket plats som helst att röra sig på om den kommer ut ;)

 

Hoppas ni får en fin dag idag!

 


Kommentarer
Angelica

Åhhh älskar gravidmagar.. Så gulligt.. Allt bra med dig?

Svar: Jag är så otroligt seg på att svara, förlåt!Det är bra med mig, allt bra med dig?
Catwalkqueen



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...