Bloggfests dag!

[ 2012-04-28 ][ 09:02:06 ]



God morgon!

Idag är det äntligen dags för den efterlängtade bloggfesten och jag har haft i huvudet hur mycket grooming och pampering jag ska göra för att känna mig riktigt fräsch, men nu när jag är här idag så är det stillestånd i hjärnan.
Det enda jag kommer på är att duscha och måla naglarna, och klorna är redan målade och fina, haha!

Jag får väl ta det lugnt och pilla med håret eller något till vi ska åka. Nice ^^,

Hoppas ni kommer ha en lika bra dag som jag ska ha! =D
Det kommer säkert upp någon bild eller två från bloggfesten under kvällens gång. =)


Kommentarer
Linda

Woooooohoo=) Kommer bli skitkul!

Gabriella

Laddaaaaaa ;)!

Ses i eftermiddag ;)



Kram

2012-04-28 @ 10:28:39
Hemsida: http://bellaellas.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...