Coral

[ 2011-06-12 ][ 21:10:33 ]



Jag hade tänkt visa min make up både från idag och från igår, men dagens make up blev så väldigt lågmäld och oansenlig (ljust guld & en skogsgrön skugga) så jag struntar i det och visar bara gårdagens.

Gårdagens make up:



Primer - E.L.F Mineral infused Face Primer
Ögonlocksprimer - E.L.F Eyelid primer
Concealer - E.L.F Under eye concealer 6 highlighter
Foundation - Loreal True Match i färgen Sand
Rouge för skulpturering av ansiktet - Isadora Bronzing powder, Highlight Bronze 44
Ögonskugga - En mjukare korall och en skarpare korall från paletten från
Kosmetikan.se
Eyeliner - Face Gel eyeliner
Mascara - Loreal Lash Architect 4D, svart
Ögonbrynspenna - H&M
Lipgloss - Maybelline

Jag brukar inte ha färger (på make up) såsom korall, starkt rosa, rött eller orange, i alla fall inte utan att ha en mörkare brun skugga till. Men jag måste säga att jag tyckte om den här tuggummirosa-korall färgen! Jag ska testa alla olika färger från paletten för att se vad jag passar i och vilka jag direkt avskyr på mig ^^,

Dessutom testade jag att sova med make upen (ja jag vet att man inte ska det, men det blev väldigt väldigt sent igår med hela familjen, pizza och kortspel =P) och när jag vaknade såg jag precis likadan ut som när jag somnade! =O Det är helt otroligt så skuggan (och allt annat) satt! Jag är grymt imponerad.
Men den ska testas mer innan det slutgiltiga resultatet kommer.
Dock hade jag velat ha alla Kosmetikan.ses olika paletter, det är så roligt att ha massor med färger att välja på!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...