Retuscheringstest

[ 2011-06-23 ][ 17:31:49 ]



Som jag skrev innan så är jag verkligen ingen hejjare på att redigera bilder, men jag satt lite och lekte nu och undrar vilken bild ni tycker bäst om.

Bild nr 1:



Det jag har gjort på denna bilden är att ställa om ljuset och färgerna.

eller Bild nr 2:



Denna bilden har jag fortsatt att redigera på bild 1, där har jag softat huden lite, ljusat upp ögonen samt mörkat ned lite på vissa ställen samt har skärpt till ögonen lite.

Och bild 3:



Bild 3 har jag ljusat upp ytterligare, softat huden mer, samt ljusat upp ögonen lite mer.

Det är inte mycket skillnad på dem, men det finns en liiiten skillnad i alla fall ^^,

Kommentarer
Ann

Jag tycker att det är stor skillnad på bilderna :)



Jag skulle nog ha ökat upp kontrasten lite mer, kanske fyllt i lite skuggor :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...