Söt ponny.

[ 2011-02-19 ][ 21:30:13 ]



Jag och Linda har varit ute på en ridtur med Charlet och Hook i det underbart fina vädret. Visst bet det i kinderna, men det var mycket skönare än jag trodde att sitta på hästryggen igen. =)


Hook var himla snäll idag, lyssnade otroligt bra på hjälper och korrigeringar. Visst försökte han testa mig genom att försöka ta bettet och gå ned i diken, men det hade han inget för så då gav han upp lika snabbt igen.
Söt ponny.

Efter ridturen blev det hemlagad pizza och snack, så himla skönt.
Tack Pult & Linda!

Nu: pilla naveln. ^^,

Kommentarer
Doris

Tack själv! :) det var trevligt med lite sällskap i kylan! Nu ska jag krypa till sängs! Kram!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...