Hårkreativitet.

[ 2010-09-22 ][ 23:23:13 ]



Nu känner jag mig sådär jobbigt inspirerad igen. Satt uppe i natt och läste på mirroronline.se (min nya bibel!) och blev så inspirerad så jag kunde inte somna haha!
Har även kikat runt på en hel del frisörbloggar och jag måste säga att det finns otroligt många duktiga frisörer i vårt avlånga härliga land! Jag känner att jag måste ta tag i lite utbildning, att få utvecklas och få utlopp för min kreativitet. Jag har i alla fall utbildat mig inom öronhålstagning (visserligen inget som har med frisöryrket att göra, men ändå roligt), ska beställa färgkurs i morgon till alla oss tjejer (var finns alla manliga frisörer??) på
salongen och har även planerat att jag ska gå en kurs (klipp eller styling) till längra fram i höst/vinter.

Jag skulle vilja ha ett kontaktnät med frisrer runt om i landet som jag/vi hade kunnat åka och hälsa på och få inspiration från. Hur härligt hade inte det varit?

Dagens inspirationsbild:



Bilden kommer från Hanse.blogg.se

Kommentarer
dorion

Just den färgen är av KC Ultimate, annars har vi Elumen från Goldwell :)

Akselronja

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2011-02-22 @ 12:24:31
Hemsida: http://akselronja.blogstie.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...