Design error

[ 2010-03-12 ][ 08:39:20 ]



Jag sitter och irriterar mig på min design när jag egentligen borde göra mig i ordning till jobbet.
Den är ful, ful, ful, FUL och jag måste göra något åt den innan jag kräks på den alldeles.

Fulltecknad dag idag med klippningar och färgningar och däremellan ska jag hinna med bokföring som ska vara inne idag (visst är det härligt att vänta till sista minuten...? =S), och i morgon blir det som sagt en tripp till Kupolen för att träffa tjejerna och planera det sista.

Vad ska du hitta på idag?



Fotograf: Tobias Fischer
Mua: Hillevi N
Modell: Jag/Catwalkqueen
2oo6

 


Kommentarer
Lotta

Har du nån tid nästa fredag åt mig då? :)

Idag blir det shopping på stan! :)

johanna

ja kanske det, du får ringa så får vi se vad vi har för oss. vi ska nog ut och fidska... puss hjärtat!!!

2010-03-12 @ 09:24:39
Hemsida: http://jas0n.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...