Fråga & Svar.

[ 2010-01-13 ][ 12:06:01 ]



simone  om Ändrade ordern.:

Hej =)
Efter att du skrivit om Elf var jag tvungen att gå in o kika på deras hemsida =) Nu vill jag beställa men vet inte hur jag ska göra riktigt så jag har lite frågor. Hoppas att du inte tycker att de blir för många frågor =)

1, Hur vet man att man beställer från eu o inte usa? står de ngn stans?

2, När man gått in på shopping bagen står de längre ned att man kan välja mellan europe, UK och wholesale. Vilken ska man välja?

3, Nedanför 2an kan man välja mellan european standard och european sign for, vilken ska man välja?

4, Betalar man med kort el kan man få faktura?

Mvh/ simone


Svar:

Hej Simone!
Ingen fara, jag svarar gärna på det jag kan. =P

1. Först när du klickar dig in på eyeslipsface.se så är det en .se adress samt en svensk flagga på deras sida. Sen när du klickar på något annat så ändras adress till .co.uk vilket är en engelsk adress, och England är med i EU. Så du beställer alltså från ett Eu land.

2 &3. När jag handlade så valde jag faktiskt ingenting där, jag missade det totalt haha ;)
Men välj Europe samt European standard. European standard är en billigare frakt men tar säkert lite längre tid medans European sign for är en dyrare frakt och kortare frakttid.

4. Man betalar med kort direkt när du lägger ordern, men du kan även betala via Paypal. Jag tyckte det gick superlätt och smidigt att beställa från dem! =)

Hoppas du blev lite klokare av mina svar. =)
Lycka till!

Kommentarer
Simone

Tack så mycket för svaren :D Bli beställning om ngn dag =) ska bli kul o testa märket.

2010-01-13 @ 19:31:17


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...