Mamma, lilla mamma..

[ 2010-02-27 ][ 07:37:15 ]



...Ett stort grattis på din födelsedag!
Vi får fika och fira dig i morgon eftersom jag åker bort idag.

Håller på och packar grejer som en galning för att hinna med bussen som går 09.03. Jag har ganska mycket ångest bara hur jag ska ta mig igenom Mora till tågstationen idag eftersom det är Tjejevasan. =S 
Tjejvasan och Vasaloppet, det är verkligen de två absolut sämsta dagarna att röra sig överhuvudtaget i Mora. 
Betänk detta: Mora Kommun (Heeela kommunen) innehåller ca 20.000 invånare och under Vasaloppsveckan invaderas Mora (Mestadels Mora centrum!) av 53.000 skidåkare!
Förstår ni varför man helst vill krypa ned under täcket och sova bort Vasaloppsveckan? ^^,

Nu måste jag käka och packa klart om jag ska hinna!
Behind the scene bilder kommer senare!


Kommentarer
anna

Hej stumpan, lycka till idag, det kommer gå kanon <3 önskar jag var med och fick ge dig en kram!

lisa !

fin blogg, kika på min?

2010-02-27 @ 09:49:44
Hemsida: http://lisawetterlof.blogg.se/
Linn

Tack för idag kära du!

2010-02-27 @ 23:02:28
Hemsida: http://linnlowes.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...