Catwalkqueen ♥ IKEA

[ 2010-12-12 ][ 14:35:56 ]







IKEA
måste vara en av de roligaste (i alla fall för mig) affärerna som finns.
Även fast jag inte är med älsklingen och shoppar så blir det ett antal samtal där jag lägger till mer och mer på listan.
Hade jag varit gjord av pengar (och utrymmet i bilen funnits) så hade jag bett honom köpa ett klickgolv att lägga in i köket. Just nu har vi ett ruskigt röd/beiget och fult golv som inte alls passar med vår stil.





Jag skulle mycket väl kunna tänka mig ett vitt golv, dock tror jag att det blir alldeles för jobbigt att hålla rent med tanke på att vi har rena cirkusen här hemma med fyra katter och en stor hund.







Dessa skulle jag kunna tänka mig:




Robert tycker vi ska ha antingen det vita eller det här:



Det är så svårt!
Vad hade ni lagt in i ert kök som är väldigt ljust med cremefärgade väggar, cremefärgat kakel och svart bänkskiva?


Kommentarer
Linn

Sv; Italienska vinthundar :)

Linn

Sv; Japp, fast inte höga. Dom är mini, 38cm är max storlek ;)

2010-12-12 @ 16:06:16
Hemsida: http://linnlowes.com
l

I köket har vi grått klinker som inte är så känsligt och i resterande har vi något ljust trä haha

2011-01-09 @ 16:15:17
Linnéa

I köket har vi grått klinker som inte är så känsligt och i resterande har vi något ljust trä haha

2011-01-09 @ 16:15:28
Hemsida: http://linneawass.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...