Skopunkten.se

[ 2009-09-23 ][ 08:18:56 ]



Jag satt igår och kikade på Skopunkten.se och jag var så här >--< nära att klicka hem tre par välbehövliga stövlar innan jag hejdade mig och insåg att: Nej, jag har faktiskt inte råd!
Jag säger bara det, f*n så det suger att inte kunna ha råd att shoppa ibland.  =( Jag har inte köpt ett par skor på evigheter. Jag kommer inte ens ihåg när jag köpte ett par sist. =S

Nåja, det lär ju komma en tid när jag kommer kunna shoppa som en galning, eller hur? ;)

Kommentarer
jess

jag börjar tvivla på det =/ iaf när jag tänker utifrån mig själv... suck

malin

en klassis till mej köpte ett par riktigt nice stövlar där härom dan. 399 spänn, som hittat! hitta en polare som också behöver nåt så blir d ju ännu billigare=) detta visste du ju förståss redan, det jag ville trycka lite på va att ja tycker du ska unna dig ett par, tihii!/

2009-09-27 @ 22:00:48


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...