Grattis Ella!

[ 2009-09-22 ][ 09:40:30 ]



HIPP HIPP HURRA FÖR SÖTASTE ELLA IDAG! =)
Lilltjejen fyller hela 5 år! Helt galet så snabbt tiden går. =)

Idag känns det som att det är en normal, bra dag. Gårdagen var verkligen.. uschlig! Ni vet så där dra-täcket-över-huvudet-och-vilja-be-alla-dra-någonstans.
Det känns verkligen skönt att vara tillbaka i vanliga normala gängor igen. Jag blev förvånad på mig själv igår att jag kände mig så sur, grinig, ja allt eftersom jag inte brukar känna mig så där. Jag brukar inte vara en berg och dal människa, men igår tog jag väl igen för alla andra gånger jag inte har varit så ;)

Jaha, vad står på schemat idag då? Det händer inte allt för mycket idag, jag ska jobba och köpa mat till Atlas. Ska passa på och väga honom då och se om älsklingen har gått upp något. =) Sist vi vägde honom vägde han 26 kilo, så han börjar bli stor och tung! =D

Nejhej, dags att göra lite nytta... ;)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...