Allt väl?

[ 2009-10-29 ][ 08:47:44 ]



God morgon!
Allt väl med er idag?

Idag är det jobb som står på schemat, och sedan måste jag hem och göra lägenheten "Bella säker".  Vi ska passa mammas hund, Atlas syster, i en vecka och hon kan vara lite så där att hon tuggar sönder mattor, kablar, kuddar, ja och så vidare.. Så allt som vi inte är rädda om måste vi plocka bort.
Det kommer då verkligen bli highlife här hemma med dem båda ;) Lillebror följde ju med mig ut i skogen och gick med dem igår, sen åkte vi hem och drack choklad så då fick jag en försmak om vad som komma skall. Det var livat. Behöver jag ens säga mer..? ;)

Idag är våra djur väldigt billiga. Först vid 1.15 vaknade både jag och Robert av att Atlas låg och pep, så jag skyndade mig ut med honom i tron att han var ruskigt nödig, men icke! Det var knappt så det kom en kissdroppe. Sen 6.55 i morse så kulle Gizmo ut och han var hysterisk. Hann precis somna om, för sen vid 7.10 började Wilma krafsa på dörren och skulle ut hon med. Även hon helt hysterisk. Och klockan ringde 8, då känner man sig ganska så mör med så mycket avbruten sömn.

Nu lär jag fixa till mig om jag ska hinna med att komma till jobbet i tid.
Arrivederci, så syns vi senare! =)

Kommentarer
Mina

Godmorgon gumman.Hoppas att allt är bra med dig denna torsdag morgon..Ska lägga upp mag bilder i dag så du får se hur magen har ändrat sig.Ha en skön torsdag.kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...