Sova i en vecka - ja tack!

[ 2009-11-11 ][ 08:37:59 ]



Jag tror jag går i bitar... Jag är så trött!
Wilma springer ju ut och in hela jäkla nätterna - jag vet inte hur jag ska få henne att sluta...? Och 6.45 (klockan skulle ringa 8) ringer min hyresvärd på salongen för att fråga om de får gå in med huvudnyckel i salongen. Jag tycker inte det är okej att ringa så tidigt. Sen skulle Wilma in en gång till mellan att han ringde och att klockan skulle ringa.
Så jag har verkligen inte haft någon rolig natt, jag har ont i kroppen av trötthet =(
Jag blir inte direkt på sånt där strålande humör när jag är så här trött...

Så pigga upp mig nu genom att delta i frågestunden!
För jag ser allt att ni läser, men ni kommenterar bara inte. ;)


Kommentarer
Mina

Godmorgon söta..Söt bild på dig..Förstår att du är trött denna morgon..Hoppas att du blir piggare under dagens gång.Ha en bra onsdag.kram

tjohej vad det går mellan pattar & lår.

sv: hihi härligt! ;D

2009-11-11 @ 13:33:12
Hemsida: http://joonnaak.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...