Sömnbrist.

[ 2009-05-12 ][ 08:31:18 ]



Jag måste erkänna att jag mår väldigt pissigt i dag. =( Huvudvärk, illamående och trött som en gnu.
Och jag tror det beror på att jag inte fick mycket sömn alls inatt + att jag hade en dundrande huvudvärk både igår och idag.
Först kunde jag inte somna för jag frös så sjukt mycket. Jag var till och med och hämtade en tjock filt och la på täcket, ändå frös jag. Det tog 2 timmar att somna, så inte förrän vid 1.30 fick jag sova.
Sen har jag varit uppe hela 8 gånger inatt och släppt ut och in katterna.

Så ja, sömnbrist kan verkligen få mig att må dåligt!
Crap.

Kommentarer
Fanny

Du ska lägga filten under täcket.. det som ger värme närmast..då kan jag lova att du blir varm fort. =) kram

Sandra

Kattlucka tänker jag :-) Eller har ni kanske bostadsrätt/hyresrätt?

2009-05-12 @ 13:35:43
Hemsida: http://lifeofzaroo.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...