Måste komma igång med träningen igen!

[ 2009-05-18 ][ 09:49:08 ]



Jag har planer på att träna ikväll när jag är klar med mina kunder, men blä. Jag känner mig trött så det vibrerar i kroppen och så mår jag illa. =( Nej jag är inte gravid.
För nu är det hela 3 veckor sen jag tränade och det är inte okej, vadå slänga pengarna i sjön liksom? Så jag ska nog messa
Lisso och fråga om hon vill hänga på, då blir det mer att jag "måste" och det är lättare att komma iväg. =)

Jag har egentligen inget vettigt att säga så jag går och sminkar mig och åker till jobbet istället. ;)

Arrivederci sötisar!

Kommentarer
Anonym

faaan att vi inte bor i samma stad längre.. vi hade ju kunnat tränat tillsammans då ju.

Angelica

jätte längesen jag också tränat men man måste ju komma igång blir nog lättare nu till sommaren !

2009-05-18 @ 13:56:49
Hemsida: http://angelicajarleros.blogg.se/
Miss0 - svensk tjej i Oslo

Då är vi två som inte har tränat på länge nu. Hari nte kunnat träna minst på en månad och så betalar man 600 nok i månaden. Känns lite bortkastat men men :)



Allt bra med dig då sötis?

Kramar

2009-05-22 @ 14:52:38
Hemsida: http://miss0.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...