Sick and tired

[ 2009-01-26 ][ 08:52:24 ]



Aaaaaah!
Jag blir så less på min kropp.
Nu håller jag på och bli sjuk igen. Igår hade jag galet ont i halsen och senare på kvällen kände jag mig så dålig i kroppen att jag mådde illa.
Jag mår något bättre idag, jag känner inte av halsen men jag har en dundrande huvudvärk, iofs har jag inte känt efter allt för mycket och det tänker jag inte göra heller.

I morgon kommer det komma en tjej för att prov-praktisera tis, ons och tor för att ev vara hos mig som lärling. Jag tycker det skulle vara fantastiskt roligt att ha en elev att lära upp med det jag kan. Dessutom får jag fräscha upp mina kunskaper och gå kurser med henne, bla hos
Pivot Point! (Världens bästa företag, typ ;) ) Underbart!
Skulle det nu bli så att hon kommer vara hos mig så kommer vi behöva folk som kommer och lägger håret, blir permanentad osv för elevpriser.

Kommentarer
Alexandra

Oh, vad trist :( flunsan kankse?

Krya på dig!

Therese

krya på dig

2009-01-26 @ 16:44:56
Hemsida: http://theresemansson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...