Läsarkommentar.

[ 2009-02-24 ][ 22:01:57 ]



Linda om Dofter.:

Dem där "gratis"-sidorna borde förbjudas och klassas som pyramidspel! De enda som tjänar på det är dem med många läsare, det är möjligtvis då man tjänar på det "utan nästan inga ansträngningar alls". Ta efter Engla, Kelly och andra "stor-bloggare", de slutade med alla gratissidor efter mass-klagomål från sina läsare... Fin blogg i övrigt :)

Svar:

Jag kan faktiskt inte hålla med, jag tjänar på det och jag har inte någon stor blogg. Jag anstränger mig verkligen inte för att få poäng där, utan jag skriver ett inlägg lite då och då om sidan sen är det bra med det. Utan
Gratisbio så skulle jag aldrig kunna shoppa eftersom jag inte kan ta ut någon lön. Så jag är oerhört tacksam att det finns sådana sidor som Gratisbio. =)
Tack! =)

Kommentarer
Frida

Hejsan!



har du gjort nått speciellt idag då??



ville bara säga att jag tycker den där bilden på dig eller är det du...?? aja iaf den bilden som ör lite längre ner är iaf fett cool!!!



gillar bilden där det står Maria oxå!!!



KRAMS!

Jennifer Makeup Artist

Ha! De är väl avundsjuka:P Hur är läget med dig annars?

2009-03-01 @ 22:33:34
Hemsida: http://jennifermakeup.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...