Fy sjutton så gott! =D

[ 2009-02-14 ][ 22:46:03 ]



Mmmm vi fixade en riktig pangmiddag!
Vi gjorde älgkalvfilé (så liten så!) och älgbiff med hasselbackspotatis, Café de Paris och avokado. MUMS! Till det drack jag rödvin och han päroncider.
Gissa vad vi kollade på då? Ja just det, Melodifestivalen =)
Älsklingen kom på att vi skulle göra efterätt så det fick bli chokladpudding med marsánsås.
 Herregud jag blev så mätt att jag hade kunnat rulla fram!

Jag tog bild på allt det goda, men såklart så har jag sladden på jobbet så jag får väl lägga upp bilderna på måndag.

Nyss lyssnade vi på Evergrey, men nu satt han på Pink Floyd så då smet jag, det är verklige inte mitt favorit band =S
Jag ska gå in och fortsätta kramas men nu vill jag lyssna på Pink, vilken jag vet att även han gillar =)


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...