Morgonpromenad.

[ 2009-08-20 ][ 08:31:03 ]



2fc1554ff11c7f34660d528b4cff9525.png


Nyss hemkommen från en 45min rask promenad med Atlas.  Riktigt skönt när det var så fint ute.
Tycker det var riktigt duktigt av slöa mig! =)

Atlas var otroligt bekymrad uti allt han såg. Jag gick en helt ny runda och han sprang före, stannade tills det tog stopp i kopplet, sprang fram, stannade tills det tog stopp i kopplet osv. Likaså när det cyklade förbi barn så var han himla bekymrad och fick lov att stanna och titta på dem tills de cyklat förbi.
Men jag tycker han är grymt duktig som bara är 20 veckor och lyssnar och reagerar blixtsnabbt när vi säger stanna eller nej. Han går inte fram till andra hundar om inte vi ger honom tillåtelse trots att han är lös.


Kommentarer
PerNilla

Hejhej, hur är det med dig?

Anna

Hej =) jajamen han är renrasig schäfer :P såg ni också skaffat en!Riktigt fin!! Hur går det med dressyren ;) ?

2009-08-20 @ 13:45:45
Hemsida: http://annalundh.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...