Gnistan finns

[ 2009-08-19 ][ 23:09:42 ]



Vet ni?
Det har börjat tändas en gnista av intresse för att skriva i bloggen igen.
Är ni intresserade av att fortsätta läsa eller har ni tröttnat ur på alla mina vändor av intresse - tappat intresse - intresse - tappat intresse?

Jag är lite i valet och kvalet om hur pass personlig jag ska vara i bloggen. Det är en hårfin gräns mellan att vara personlig och utelämnande.
Mjaaaa, jag får nog fortsätta fundera på det.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova.
Natti! =)

Kommentarer
Annica

Jag tycker självklart att du ska fortsätta blogga. =o)



(fd Mittego.se)

Marie

Åh va trevligt att du har börjat blogga igen !! Självklart vill vi att du ska fortsätta. Ha en bra helg. Kram

2009-08-21 @ 16:21:14
kirsi

klart du skall fortsätta om du nu har lite gnista igen!!! jag läser gärna!

2009-08-21 @ 22:01:33


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...