Frågor & svar.

[ 2009-08-18 ][ 20:21:01 ]



Fråga:

Anonym  om Vad tycker...:

var har du köpt det, är ju helt grymt snyggt. vad kostar det?
Kram Petra H

Svar:

Den gröna diskmedelsflaskan har jag köpt på Present i Karlshamn och den kostade 195kr, allt det andra som står vid vid den och under den har jag fått av min lärare när jag öppnade salongen.
Allt kommer från Cult. *love*

Fråga:

Amanda  om Fråga frisören:

Hejsan!

Jag undrar om du kunde hjälpa mig lite när det gäller hårfärg :) Jag tänkte färga mitt hår brunsvart :) Men vet inte riktigt vilken färg jag ska köpa, och det finns ju så många att välja på, jag har funderat på en i schwartskopfs brillance serie som har nummer 883 eller en i serien essential color nummer 270 :) Vet du nån bra färg som verkligen blir svartbrun? Jag vill ha en permanent färg som håller så länge som möjligt och som inte bleknar bort på en gång :)

Du kan utgå ifrån den här bilden på Audrina i The Hills för de är ungefär så jag hade tänkt mig:

http://pentelandsword.files.wordpress.com/2009/03/audrina.jpg

Skulle vara väldigt tacksam för svar :)

Mvh Amanda
 
Svar:

Hej Amanda!

Jag har tyvärr inte en aning om hur färgerna ute i handeln är eller hur de blir i färdigt resultat, så jag kan tyvärr inte hjälpa dig med det =/
Om du tycker det är svårt att hitta rätt färg som inte blir svart så rekommenderar jag dig att gå till en frisör och få hjälp.

Kommentar:

Anonym om Shit pommesfritt.:

va du klagar mycket!!!!!

Svar:

Jajemen! =D Min blogg, mitt privilegium att klaga! ;)

Kommentarer
Emelie

Ja, det är en schäfer :D fast på bilden var hon valp :) Nu är hon lite över ett år och större än en han hund, men fortfarande söt :)

Carro

Men gud, jag har läst din blogg ett bra tag. Brukar du klaga?!

Inget jag tänkt på..

2009-08-19 @ 09:27:52
Hemsida: http://clearblue.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...