It feels like summer!

[ 2009-04-12 ][ 22:27:28 ]



Det var helt underbart att grilla och maten blev så otroligt god! Vi satt mest och hummade och njöt.
Vi grillade fläskfilé, kycklingfilé och zucchini. Till det åt vi sallad, potatissallad, två olika kalla gräddfilsröror och vitlöksbröd. MUMS!
I morgon är det sista dagen här i Blekinge sen styr vi hemåt igen på tisdag morgon. Det har varit riktigt underbart att träffa alla och jag hoppas att vi kommer kunna ha möjlighet att åka hit lite oftare hädanefter och att de hälsar på oss oftare.

Det är blir si och så med att blogga och idag har jag inte ens kommit ihåg att MMS blogga, jag är har fullt upp att umgås =) Men jag har en hel del bilder på kameran som jag får lägga in sen.
 
Det är ju sjukt så mycket läsarantalet har sjunkit sen jag åkte hit, det har mer än halverats! Aja så kan det vara ;)

Jag leker med Norton. Jag är inte störd, jag skuttar ur vägen så att inte Norton ska dra omkull mig med bandet ;)




Det är ljuuuust!



Malin och Norton blev skrämd av Håkan som sprutade vatten på dem från övervåningen haha!



Så! Det var lite bilder i alla fall! =)

Kommentarer
Amanda Lahti

mmm grill, då är det verkligen sommar!

Tomas Edlund

Yehhhhh dont it. Summer is here! Grilla, grilla - härliiiigt!Spruta vatten va inte snällt, men rätt kul, hehe. Jag är alltid up for lite bus. Planerar grymma guerilla aktiviteter kopplade till bloggen - bus på hög nivå, hehe.

2009-04-13 @ 00:10:30
Hemsida: http://underluggen.se
Sandra

Ser att du varit i min stad i påsk! Ja här har vi verkligen fint väder! Tror inte ditt läsarantal sjunkit för att du varit iväg utan snarare för att det är påsk och många inte har tid med bloggläsandet :-) Såg Twilite (eller hur det nu stavas!?) igår och den var ju grymt bra! Skulle lätt kunna se den igen! :-) Tack för tipset!

2009-04-13 @ 09:10:01
Hemsida: http://lifeofzaroo.blogg.se/
Elise

gud vad stor han ser ut på den översta bilden :P

det är härligt med sommarkänslor nu asså :D äntligen

2009-04-13 @ 13:06:39
Hemsida: http://lisessa.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...