I can still walk! Wiihooo!

[ 2009-04-29 ][ 08:51:59 ]




Jag bjussar på ett stycke knallrödhårig Maria! =) Från förra sommaren.

Jag är förundrad.
För jag kan fortfarande röra på mig! =D Jag har yttepytte lite mindre träningsvärk idag så det är mycket bättre än väntat eftersom jag förväntade mig att det skulle vara värre. =P
Mina triceps är fortfarande ömma och det lär de vara några dagar till eftersom jag sträckte dem ganska så duktigt i måndags. Jag fattar inte, förra veckan sträckte jag min högra triceps, och i måndags sträckte jag dem båda..? Hur sjukt är inte det?
Antingen så är jag inte tillräckligt varm, vilket är ett skämt om jag inte vore det eftersom jag blir varm, flåsar och får mjölksyra efter typ 2 minuter. Eller också har jag för tunga vikter, men det är bara det att om jag inte använder de vikter jag använder så känns det ju ingenting..?
Ett tredje alternativ är att mina triceps är lika puckad som resten av mig är. ;)

Vilket tror ni? Alternativ 1, 2 eller 3? ;)
Jag röstar nog på 3.

Kommentarer
jessica

ne, de e bygget härneee som håler på :s

Tess [Stylish-B.se]

Du var så fin i den färgen. Du är iof fin i vilken färg du än har på ditt hår. kramar.

2009-04-29 @ 11:28:32
Hemsida: http://stylish-b.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...