Mer radioreklamsprat =)

[ 2008-09-16 ][ 18:26:18 ]



Jag fick lyssna på radioreklamen för några timmar sen och ju mer jag lyssnar på den, desto bättre tycker jag att det låter. Jag måste väl vänja mig vid att höra mig själv prata haha. Sofias del har jag inga som helst problem med, men min del! Ujja! Det är verkligen en stor skillnad när man får lyssna på den med musik till mot helt utan musik och man hör allt möjligt konstigt.

Jag kommer inte spela upp den här på bloggen förrän den 29 sep när den släpps på radion, om jag nu släpper den alls på bloggen haha.

Kommentarer
Sandra

Åh så jag har får höra den på min födelsedag, vilken present :) Det är riktigt läskigt med radio. På gymnasiet fick vi göra ett helt program som sändes på lokalradion, fy va illamående jag var, haha :)

Frida

tack du :)

2008-09-16 @ 19:31:52
Hemsida: http://onlyf.blogg.se/
Alexandra

Haha ^^ Nä, det finns väl ingen mer än sångerskorna som tycker om sin egen röst inspelad.. eller jo, det finns det kanske men det är nog ingen majoritet ;P

2008-09-16 @ 19:51:19
Hemsida: http://cleopatravii.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...