Kistamässan.

[ 2008-10-27 ][ 09:11:31 ]



Jag, Robert och Sofia kom hem runt 19.30 igår efter en rolig och uttröttande helg i Sthlm. Vi var bla på Skönhetsmässan i Kista, den var huuuur mysig som helst att gå på och vi fick massor med inspiration.
Vi träffade även på en del folk som man känner igen från tv, osv.
Bla så stötte vi ihop med Blondinbella, hon var lika söt i verkligheten som på bild, och snäll som hon är så ville hon bjuda oss på efterfest på onsdag, men det är liiite långt att åka från Mora bara över en natt ;):

Hawa från Top Model:

Lars Wallin prata lite om sitt sminkmärke:

Jessica och Sofia blev nyfikna på tandblekning:


Jag är så otroligt glad att jag inte gjorde av med så mycket pengar, men några fynd gjorde jag allt =) Bilder på det kommer senare!

Annat folk vi såg:
Systrarna Graaf
Linda Rosing
Bobby (Bobbys Hårstudio)
Vi såg även Elita och eftersom vi har jobbat ihop på en pokerturnering så fick jag lov att gå fram och se om hon kände igen mig, vilket hon till min förvåning gjorde! Jag är så där att jag tror att ingen känner ingen mig, ni vet, gamla klasskomisar osv. Det var riktigt roligt att prata med henne, hon har slutat jobba helt som värdinna nu och jobbar bara med sitt företag som hon har öppnat. Det är så roligt när människor är kreativa och följer sina drömmar!

Jag får berätta om resten av helgen sen.
Har ni haft en bra helg?



Igår blev Robert helt galen och gick och köpte sig en systemkamera, det blev en Nikon D80. Totally crazy.
Så igår höll vi på och lekte som bara den med den, blev att katterna fick stå modell haha =)
Men herregud så mycket det är att läsa sig =S Jag önskar att jag hade en superfotograf som kunde visa oss litegrand.

Kommentarer
Alexandra

Ni verkar ha haft det skit skoj :D:D



Själv hade man (ursäkta uttrycket) sär-förjävligt igår. Delade ut reklam i konstant regn 4 h och 40 min. Tyck synd om mig !! Dock är det historia nu och jag överlvede...

Wysteriia

Tack :) jag har en Canon eos 450D :) De flesta fotografer jag känner kör med canon så jag är smart...då kan jag låna prylar om jag vill plåta ;) hihi.

2008-10-27 @ 13:23:23
Hemsida: http://Wysteriiasblogg.se
SveaJ

hawa är ju så snygg!

2008-10-27 @ 14:26:14
Hemsida: http://sveaj.blogg.se/
hille

ooo.. va kul ni måste haft juh... hoppas få se kort på era nya modeller framöver då=)

2008-10-28 @ 23:27:24
Hemsida: http://hileasoltun.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...