Vilken j*vla lördagsmorgon.

[ 2008-11-15 ][ 09:06:44 ]



Just nu är jag på ett sånt där apdåligt humör så jag bara har lust att be någon dra åt helvitte ala dra helv*te, f*n, f*n, f*n! Jag har sovit grymt dåligt inatt (därav min irritation).
Somnade vid 00.20, vaknade en timme senare av att katten höll på och klöste på någonting, vrålade lite åt henne eftersom jag inte orkade resa mig upp från sängen och kolla vad hon höll på med, tog ett tag innan jag kunde somna om (hatar fullmåne som gör det svårare för mig att sova!) och vaknade en stund senare av att Robert satt och skrek åt tv-spelet vägg i vägg. Tog ytterligare ett tag innan jag kunde somna och precis när jag somande vid 2 så vaknade jag en 20 minuter senare av att Robert skulle lägga sig och höll på och rotade runt i badrummet (vilket är lyhört som tusan) som en elefant i en glasaffär. Tog ett bra tag innan jag kunde somna igen.
Vaknar framåt morgonkvisten av att Wilma krafsar på dörren och ska ut, raglar upp och ska släppa ut henne och hon springer iväg! *morr* Står vid dörren, trött som f*n och svajar och kallar på henne, hon vägrar komma. Går och lägger mig igen, det dröjer kanske en 10 minuter så är hon och krafsar på dörren igen *dubbelmorr*, och trött och vimmelkantig som jag var så morrade jag faktiskt lite och vrålade åt henne att lägga av.

Efter det blev det äntligen lugnt, men just nu är jag så trött så jag skulle kunna kräkas och jag har en huvudvärk som inte är av denna värld.
Please shoot me.

Nej jag lär väl käka och dra till jobbet.

Kommentarer
Erika

sömn är viktigt, usch jobbigt hoppas att du får sova bättre inatt. Visst är det ändå konstigt att man får svårara att sova pga av fullmånen, att den kan påverka kroppen så mycket..

Ingela

Hoppas du blir piggare och på bättre humör under dagen! Jag kunde inte heller sova (vände mig bara runt runt i sängen hela natten) och fattade inte varför, funderade just om det var helmåne och det var de tydligen. Tack för att jag fick en förklaring :-)

2008-11-15 @ 11:31:05
Hemsida: http://ingelasdagbok.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...