Tjing tjing! =)

[ 2008-05-26 ][ 10:07:31 ]



Igår hade vi ett plåtningsprojekt i min salong till studentpaketet som jag annonserade om tidigare i bloggen. Bilderna blev jättefina och Thomas och Sofia var jätteduktiga, speciellt för att vara första gången =)
Tror det kommer bli bra reklambilder =)
Sen gick jag och Tibor ut i skogen och plåtade lite, det blev bra bilder. Ni får se senare när de är fixade =)

Blev väckt kl 7.30 i morse, och jag hade såklart tänkt att jag skulle få sova ut eftersom jag är så himla trött efter helgen, men icke! De håller på och gör rent taken så de klampar runt och håller på och dunkar och smäller en massa =S Totalt omöjligt att sova. 

Idag ska jag faktiskt ta mig lite tid med bloggen hade jag tänkt så jag lovar att jag ska svara på alla kommentarer som jag har varit så elak och nonchalerat =S ;)
Ni är helt underbara som fortsätter att kommentera. =)

Kommentarer
Lotta

ser fram emot att se bilderna! Alltid kul att se skillnader på innan o efter

Nadja

Va kul med ett sånt erbjudande! :D

2008-05-26 @ 10:32:36
Hemsida: http://sweetladysoul.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...