Test.

[ 2008-05-09 ][ 21:40:46 ]



Jag fick ju som ni vet hem en hel goodiebag med produkter från Wella, och nu har jag testat en av dem: Lifetex extra rich self-warming mask.
image672
Så här står det om produkten:

GER INTENSIV NÄRING OCH SNABB ÅTERUPPBYGGNAD AV HÅRET. DE AKTIVA ÄMNENA AKTIVERAS NÄR DE KOMMER I KONTAKT MED VATTEN OCH SKAPAR EN VÄRMANDE EFFEKT, SOM GER NÄRING OCH REPARERAR HÅRET INIFRÅN - PÅ ENDAST 30 SEKUNDER!

Användning:
Fördela en passande mängd jämnt i handdukstorkat hår. Låt verka så länge den värmande effekten håller (ca 30 sekunder). Skölj ur noga.

Så här tyckte jag:

Det var först lite läskigt när det blev alldeles varmt i huvudet, men sedan var det bara skönt. Innan jag sköljde ur så undrade jag om det var som det skulle för håret kändes himla strävt och inte alls speciellt mjukt, men sedan när jag sköljde ur så kändes håret helt underbart! Mjukt som silke!

Betyg: 5/5

Nu är det ju så dumt att jag inte har den till försäljning i min salong, men nu funderar jag stakt på att ta in den. Jag ska göra en jämförelse med SPs produkt och kolla om inte den är mer än likvärdig.

Kommentarer
Linda

Undra om man ska testa den då, alla behöver väll lite reparation i håret ibland=)

Louise

Hej! Har det gått bra med salongen nu då? Värsta nervositeten släppt? Du får komma inom om ni kommer ner till Karlshamn i sommar så du får se våran salong då (min och Linas) Lycka till..

2008-05-09 @ 23:51:45
ella

skulle ja vilja testa=)ha en fin dag=)

2008-05-10 @ 10:34:47
Hemsida: http://ellisgirl.blogg.se
Elin

Kanske man ska testa då =P Puss babe

2008-05-10 @ 12:51:28
Hemsida: http://ellee.devote.se
catya

låter intressant, ska nog testa den produkten, mitt hår blir rätt torrt när de solbleks på sommaren

ha en underbar helg

puzz sötnos

2008-05-10 @ 15:57:55
Hemsida: http://catya.blogg.se
Josefin

åååå vad mysig den låter!
tycker det va jättekul att läsa om dina hårtips, mer sådant!!! kram kram

2008-05-11 @ 20:00:58
annso

Hejsan! har precis köpt den där lifetex. & jag ahr en fråga... Ska man anvädna den efter varje gång man tvättar hret? eller typ bara 1 gång i veckan? (svara i min blogg är du jättesnäll)

2009-05-23 @ 14:55:41
Hemsida: http://kiingwood.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...