Tävling hos Hanna!

[ 2008-05-26 ][ 10:30:33 ]



Hittade denna tävling hos Hanna, och eftersom hon är en sån sjukt duktig fotograf så vill jag såklart gärna tävla om att få plåta med henne =)
Kolla bara in dessa bilder!:

Så här skriver Hanna om tävlingen:

Nu ska det bli tävling i bloggen! Det ni tävlar om är en plåtning med mig, vad för typ av plåtning diskuteras förståss med vinnaren. :) Antal bilder kan variera men det blir minst tre som ni får digitalt. Plåtningen blir av någon gång under sommaren. För att vinna ska ni göra följande:

1. Skriv ett inlägg om tävlingen i er blogg med en länk till det här inlägget.
2. Skriv en kommentar till det här inlägget med en länk till er blogg och tävlingsbidraget.

På söndag den 1:a juni lottar jag ut en vinnare som presenteras på måndag om exakt en vecka. Resultatet av lottningen kan inte överklagas. :)

Jag hoppas såklart ni är många som vill vara med och tävla! ;)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...