Plåtningsprojekt & Make Up Store.

[ 2008-05-25 ][ 00:27:20 ]



Usch nu blir det sängen för min del, måste vara fräsch så jag orkar med plåtningsprojektet i morgon i min salong med Thomas och Fia. Sen hade jag och fotografen tänkt att vi skulle hinna med att ta lite bilder vi med =)

Shoppade en del Make Up Store smink igår, får visa er sen. Jag är typ kär i deras smink nu haha =)
VILL HA MER!! De har ju sådana fantastiska färger!
Så när det blir jul eller när jag fyller år så vet ni vad jag vill ha ;)
...Ja ni får ju självklart köpa det när som, man behöver ju inte alltid få gåva bara vid jul eller på födelsedag, eller hur?  ;)

Kommentarer
Petra bloggar

åh vad roligt!!!! :)



jag älskar också make up store!

pigment.....allt jag har å säga! ;-D

Ann

Mmh kan inte annat än att hålla med dig, MUS har grymma färger. Men har du testat deras löspuder?

2008-05-25 @ 10:03:00
Hemsida: http://kykyri.blogg.se/
Ann

Jag testade deras löspuder, och jag blir så galet flottig efter ett tags användning. Tokskumt.

2008-05-25 @ 21:58:48
Hemsida: http://kykyri.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...