Första dagarna =)

[ 2008-05-08 ][ 09:00:20 ]



Jag har varit helt värdelös på att blogga de sista dagarna, men som ni förstår så har jag haft fullt upp med mitt nyöppnande =) Det har gått fantastiskt bra, måndagen jobbade jag 9-21 och tisdagen var jag också fullbokad =) Det återstår att se hur resten av veckan blir.
Tiden springer verkligen iväg när jag är i salongen, och när jag kommer hem är det bara att laga mat, ut med låne vovven och sen sova. Jag har knappt ens loggat in på datorn förutom att kolla lite mail och sånt.

Nu måste jag käka och fixa ordning mig och sen ned på salongen =)

Kommentarer
Nadja

Åh va skoj att höra att de går så bra!! :D

Tess Lounge | www.tesslounge.se

Du får kasta in lite mer bilder från salongen =)

Kul att det går så bra för dig =)

2008-05-08 @ 14:43:19
Hemsida: http://tesslounge.se
Ann

Du får se till att ge dig själv en spakur när du kommit igång ordentligt, som belöning för allt slit :)

2008-05-08 @ 21:09:40
Hemsida: http://kykyri.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...