Duktiga ni.

[ 2008-05-02 ][ 22:29:54 ]



Eftersom ni varit så pass bra på att kommentera så kommer här lite bilder. ;)
De bilderna som är först är hur det såg ut när gamla salongen var där och de sista är hur det såg ut för någon dag sen:

Under renovering:

Bild 1 på både innan och efter: Väntrummet för kunderna.
Bild 2 på efter bilder: Arbetsplatser
Bild 3 på båda: Schamponeringen.
Bild 4 på efterbilder: Blivande produkt -och receptionsdel.
Bild 5: Lillasyster målar min logga =)

Dock har jag fått ett problem. Det var enormt till att börja med men sjönk till ett medelstort till slut. Posten har sullat med alla mina produkter färger osv så jag har inte fått dem idag som jag skulle få, så jag är produktlös tills på måndag. Färg kunde säljaren skaka fram, som tur var, eftersom jag har 4 klipp + färg på måndag =S
Föårstår ni paniken att inte få sina färger och produkter? Speciellt när man ska öppna upp helt nytt. Det känns verkligen inte kul att öppna upp med tomma hyllor, men vad ska jag göra? Kan ju inte börja med att ringa och flytta eller avboka kunder, då kan jag lika gärna skita i att öppna helt och hållet.
Men men nu läste det sig iaf. Säljaren sa att han gärna kan komma på måndag och packa upp och pricka av mina produkter så att jag kan koncentrera mig på mina kunder, det var ju gulligt av honom.

Kommentarer
Jess

fin fint ser det ut =) coolt att måla loggan =)

Elin

Åh det kommer bli så fiiint gumman!!=)
Sitter och läser din blogg ofta
och önskar dig all lycka med att salongen skall
bli precis som Du vill..=)

Pusss!! ´

2008-05-03 @ 01:02:00
Hemsida: http://elinlovijsa.blogg.se
Emelinda

Läcker logga :) Ska bli intressant att komma in o se hur det ser ut IRL också. Lär göra ett besök i sommar. Vad tar du för en sling & klipp? ;)

2008-05-03 @ 08:33:28
Hemsida: http://emelinda.blogg.se
therese - operfekt.blogg.se

Det blir riiiktigt snyggt, snacka om förbättring!
Ska du jobba ensam där eller kommer ni vara flera? =)

Jobbigt med produkterna, men det verkar lösa sig någorlunda?=)

Svar på kommentaren i min blogg:
Självklart är du också med =)

hihi, taack! själv är jag mest glad över systerdottern =)

Jaaa.. Det är klart vi måste, fast snart, haha.. som det ser ut nu kommer jag inte kunna fota igen förrän typ juli, haha..

Kram!

2008-05-03 @ 09:22:02
Hemsida: http://operfekt.blogg.se
Ingela

Vad fin salongen blev efter att ni gjorde om - den var
ganska gräslig innan måste jag säga! ;-) Duktiga ni varit och skönt att det löste sig till slut med produkterna!

2008-05-03 @ 11:13:14
Hemsida: http://ingelasdagbok.blogspot.com
Melina

Ser jättefint ut! :)
Förstår att det inte känns så kul att öppna med tomma hyllor, men som du säger.. vad ska man göra? bara köra på det som är :) Vad roligt för dig, måste vara hur kul som helst att äga en helt egen salong! :D

2008-05-09 @ 17:17:45
Hemsida: http://meliinea.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...