Tids ångest.

[ 2008-03-06 ][ 06:44:34 ]



Kan inte rikigt fatta att det är torsdag, i morgon är det hemgång igen.
Allt går så himla fort och nästa vecka är det bara 3 veckor kvar!!! =S =S =S
Grejen är ju bara den att nästa vecka går bort nästan helt och hållet på praktik och kryssning. *hjälp*
och sen är det bara två veckor kvar...
Jag har ingen ångest över gesällen, inte ännu, men jag har ångest över att tiden går så fort!
Känns lite grann som att jag inte riktigt hänger med.
Som det känns nu så tror jag inte att (om jag inte blir skitnervös och gör ett JÄTTESTORT fel) jag kommer kugga på något, det enda är kort afton.
Jag hade ingen kort afton modell fram till igår ( OM hon nu kan då), så jag har inte hunnit träna något alls på det, och DET VAR JU DET ENDA JAG FICK IG PÅ!! =S =(
Om jag har tur så hinner jag träna på det hela 3 gånger innan gesällen.
Tre gånger, det är ju löjligt, jag skulle behöva mer tid till det.

Nåja, idag kommer det iaf en perukgubbe och ska visa hur man knyter peruker, ska bli mycket intressant!
Sen efter det så ska jag klippa och färga in min färgmodell för sista gången innan gesällen.
Det är dessutom vårt sista kundpass idag. *scary*

Kommentarer
emelie

ha en bra dag :)

Nadja

Spännande att allt börjar närma sig med stora kliv!! :D Jag är säker på att de kommer gå skit bra! *kram*

2008-03-06 @ 08:24:21
Hemsida: http://sweetladysoul.blogg.se
Littlejohn

Du brinner för att bli frisörska, eller hur?
Du har väl en hel del jobb so modell, eller hur?
Du är en charmig kvinna, tycker jag...

Och jag är helt övertygad om att du kommer klar gesällen strålande...

// J

2008-03-06 @ 21:43:54
Hemsida: http://littlejohn.blogg.se/?c=1199826529


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...