Dopbilder.

[ 2008-03-01 ][ 21:26:34 ]



Här kommer iaf någon dopbild även fast kvaliteten suger =(
image451
Charmtrollet själv med sin mamma =)


Bild 1: I kyrkan.
Bild 2: I kyrkan.
Bild 3: Noels fina tårta.
Bild 4: Jag och min brorson Leo myser.
Bild 5: Noel med sin mamma.
Bild 6: Robert och Leo.
Bild 7: Jag och pappa, kolla bådas poser, hahaah! =D

image457
Kolla vilken fin bild på min bror och hans son! =)
Underbar.


Min första videoblogg.
Okej, jag trodde att Robert skulle ta ett kort haha ;)

 

Kommentarer
Elin

Du är så HIMLA vacker=) söt söt.. KRAM!!!

Elin

Åh. Det är bara kul att GE DIG komplimanger=) hihi. Det är omöjligt att vara sötare än dig, babe. Du är sötast!! Verkligen. *kram om*

2008-03-02 @ 12:19:40
Hemsida: http://elinlovijsa.blogg.se
Jess

Åååå så fina ni är =) roligt att se småttingarna =) Va stor Leo har blivit. Han var ju en lite plutt nyss =) Vilken snygging han kommer bili hehe

2008-03-02 @ 14:24:51
Hemsida: http://princessjess.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...