Ålandskryssning.

[ 2008-03-11 ][ 21:15:49 ]



Ååh i morgon är det Ålandskryssning med skolan, ser fram emot det som bara den! =D Det blir dock ingen sovmorgon för mig eftersom jag var så dryg och fick lov att åka hem ikväll. Så i morgon måste jag först sitta på en buss 1,45 tim innan jag är i Falun, sen ska vi sitta på bussen till Sthlm i ca 5,5 timmar haha =) Det blir nog jättekul =)

Jag tränade på min kort afton idag för första gången och det kändes väldigt bra, visst jag är lite ringrostig, men det kändes ändå bra att ha kommit igång med det enda moment som jag inte tränat på. Och det enda moment som jag fick IG på lilla gesällen med =S Jag hoppas över allt annat att jag klarar syora gesällen, vet inte riktigt vad jag ska ta mig till annars. Kommer bli helt vansinnig på mig själv om jag får ett eller flera IG eller Icke Bedömbart haha =)

Kommentarer
Anna

Hihi, TACK!! Precis vad jag ville höra från rätt person.. ;) Nä, men jag litar helt på dig efter allt man sett som du gjort, speciellt Elin blev ju verkligen gorgeous!! Förstår nervositeten men de kommer inte va några problem alls! =)

Pernilla

Hoppas du får det bra på Ålandskryssningen =) Kram.

2008-03-12 @ 13:48:00
Hemsida: http://candygirl84.webblogg.se
Gabriela

Ha en trevlig kryssning, ska du ha dina fina rosa skor på dig??
Bara så du vet så är jag avis på dig!!

2008-03-12 @ 20:10:34
Hemsida: http://gabrielasliv.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...