Tävling!

[ 2008-01-31 ][ 17:17:19 ]



Alltså.
Kolla in skorna! *dreglar ned mina kläder*
det är faktiskt så att jag skulle kunna BE på mina bara knän till Gud trots att jag inte är någonstans i närheten av att vara troende, enbart för att få vinna dem =D
Jag kan riktigt se det framför mig hur jag strosar omkring på stan i skorna och är snygg som få.
Eller hur jag glider in på Wasas dansgolv (HAHAHA Wasa liksom) och är het som s*tan.
PLEASE LÅT MIG VINNA
Maria Vuitton!!
Tävlingen finns här.
Tävlingen avslutas i morgon, fredag, kl 22:22.
Good luck to ya´ll!
image367

Kommentarer
Lina

svar: Nej det var lite dåligt med det, sov nog bara fyra timmar eller något ;/ Men ikväll sover jag nog gott:)
kram

Pernilla

Håller med om att dem är riktigt läckra :) Haft en bra dag annars? Ha det bra!!

2008-01-31 @ 17:31:50
Hemsida: http://candygirl84.webblogg.se
Ingela

Hela håret är fullt av slingor, det är så pass mycket att min frisör inte ville göra folieslingor sist utan bara ljusfärga/blondera utväxten sist. Men det ville inte jag så hon fick göra slingor! :-)Och jag bor i huvudstaden!

2008-01-31 @ 17:41:33
Hemsida: http://ingelahogberg.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...