Respekt!

[ 2008-01-21 ][ 20:25:01 ]



Jag läser rätt så många bloggar och det jag reagerar på är att inte allt för många är rädda om och respekterar sina nära och kära, utan de skriver om bråk med sambon, privata saker om sina föräldrar osv.
Jag tycker inte att det är okej!
Jag skulle aldrig, ALDRIG skriva något sådant om min familj, sambo eller andra nära och kära.
Det kallas för respekt.

Vad jag menar att man ska tänka till innan man skriver något om någon.
Man kan faktiskt såra någon även fast det aldrig var meningen.

Så med andra ord: Visa mer respekt mot och för varandra!

Detta är vad JAG tycker, får ni tycka vad NI vill ;)

Kommentarer
Nadja

Sånt är ju upp till var och en, om jag bråkar med min sambo och skriver om det så spelar de ju ingen roll? Alla par bråkar med varandra och om nu sambon skulle verka som ett skithål så är han förmodligen det oxå och har man valt att leva med en sån kille så får man själv stå för det och sambon likaså. Min sambo bryr sig inte de minsta om att jag skriver om "vårat" liv för vi hymlar inte om något för våra nära och kära som läser min blogg (eller för utomstående..) =))

mamyleine

Nämner inte heller sånt i bloggvärlden. Eller inte i min öppna blogg. Har skrivit om sånt i min privata men den får endast riktigt nära personer läsa. Såna som får veta ändå. Skulle aldrig öppna mig för att hela världen. Vissa saker tillhör de privata de är inte värt att såra folk.

2008-01-23 @ 11:19:57
Hemsida: http://mamyleine.bloggspace.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...