Gott nytt år!

[ 2008-01-01 ][ 22:30:32 ]



jaha då var det ett nytt år igen, helt galet så snabbt tiden går! Men men det sägs ju att tiden går fort när man har roligt och det måste jag säga att jag verkligen har =)
Jag har tillbringat en vecka i Blekinge och kom hem idag. I morgon är det praktik i Mora som gäller och till helgen blir det en roadtrip med bus ;) Efter det börjar skolan ingen och koncentrationen inför lilla gesällen är stor.  Det är verkligen inte låg tid tills vi går ut. 3 månader.. 3 ynka månader sen är jag färdig frisör! Kan ni fatta det? Jag har inte riktigt fattat det ännu =) Jag måste bara säga: I LOVE vårt schema fram tills vi slutar! =D Vad sägs om: Kul kul dagar, hemliga uppdrag, Collection 2008 ( Vad nu det är) osv? =)

Hur är det ställt med era nyårslöften? Är det någon som har något?
Jag har lovat vanliga saker som:
* Jag ska sluta äta godis
* Träna mera (träningen är obefintlig haha ;) )
* Äta bättre
* Bli bättre på modellandet och modella mer
Sen är det lite andra grejer som ni inte får veta just nu ;)

image280

Kommentarer
Elin

Ha ha jag har inte gett ett endaste nyårslöfte =P puss puss

Anonym

Ah, ser att du har det som nyårslöfte :) Själv ska jag ha ett nyktert år. :)

2008-01-02 @ 00:15:33
Maria

Anonym: Det är ett bra löfte =) Keep it up!

2008-01-02 @ 00:19:44
Hemsida: http://catwalkqueen.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...