Samarbetare, javisst!

[ 2008-02-25 ][ 17:41:25 ]



Vi hade kundservice idag och då fick vi göra ett sk SARE test för att se vilken typ av person man är i sitt jobb.
De man kunde bli var:
Samarbetare.
Analytiker.
Reglerare.
Entuiasmerare.
Jag fick flest poäng på Samarbetare, så det är alltså min primära personlighet, och min sekundära är Entuiasmerare. Det stämde rätt så bra in på mig, även om jag har lite från Analytiker också (i mitt tycke). Det är verkligen intressant att göra sådana här test, man får reda på en del som man kanske inte tänkt på innan.

Har varit vansinnigt trött idag, det märks verkligen att jag inte är helt frisk =S Så himla jobbigt, allt är ju så himla intressant, och hur kul är det då att inte kunna tänka riktigt pga en fruktansvärd huvudvärk? =S

Nu ska jag iaf gå till ICA och handla lite så det slutar eka i mina skåp.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...