Mord hemma i Mora.

[ 2008-02-18 ][ 18:03:42 ]



Detta står på Aftonbladet.
Det känns verkligen sjukt att något så brutalt kan ske i min lilla hemstad Mora.
Jag förstår inte hur man kan utsätta någon människa för det som denna tjej blev, hur fan är man funtad då liksom?!
Jag hoppas sannerligen att de hittar den/de jäveln/jävlarna som har gjort det och att den/de får ett riktigt hård straff!
Helst skulle de utsättas för samma som hon blev utsatt för!
Jag sa det till min sambo när han berättade att nu är jag även rädd för att röra mig själv ute i Mora, och det är något jag aldrig har varit innan.

Jag har fått veta vem hon är och en hel del detaljer som jag egentligen inte vill veta för det mår jag bara så mycket sämre av, men samtidigt så vill jag ju veta vad som händer.

Sänder en tanke till flickan och hennes familj.
*Tänder ett ljus*


Kommentarer
Wysteriia

Jag är släkt med tjejens halvsyster :/

Littlejohn

Usch vad hemskt!

Skönt att du inte är hemma i Mora va...
Oj vad kul, då kan du ju klippa mig, i alla fall virtuellt! eller hur?

2008-02-18 @ 20:12:43
Hemsida: http://littlejohn.blogg.se/?c=1199826529
Jess

Helmskt! Vet du vem det är?

2008-02-18 @ 21:42:57
Hemsida: http://princessjess.blogg.se
Sofia

Jaa det är så hemskt! Fruktansvärt! Min lillasyster visste vem hon var och hade umgåtts med henne några ggr.. Usch :S

2008-02-18 @ 22:19:48


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...