Det ska städas, det ska fixas..

[ 2008-12-07 ][ 18:28:58 ]



Jag tycker minsann att jag allt är lite duktig, jag har nästan rensat klart i gästrummet, jag har lagat mat, slagit in julklappar, städat efter mig i köket, inpregnerat mina stövlar, satt igång diskmaskin och börjat på matlista.

Maten blev världens godaste mat! Jag lyckades verkligen med såsen denna gång =P
Jag gjorde kyckling som jag stekte med salt, grillkrydda, peppar och harissakrydda. Sen hällde jag på matlagningsgrädde, hällde i lite kalvfond och svartavinbärssaft och lät det koka ihop. Serverade med pommes och paprika. MUMS!
Jag hade lätt kunnat sitta och äta såsen med sked hahah =)

Börjar bli lite trött nu, så jag ska ta en paus kl 19.00 när det är Gossip Girl, och sen när älsklingen kommer hem så ska vi åka och storhandla.

PUH!

Vad gör ni? =)

Kommentarer
Erik L.

Här ligger vi till ankare utanför Porvoo och väntar på att få komma till kaj. För övrigt så görs det inte mycket mer än att lyssna på musik och kolla runt på nätet. Men nu är det bara 10 dagar kvar sen det ledighet i fyra veckor som gäller! WOHO!

Anonym

Nää, en bild till mitt skolprojekt ;)

kanske skulle skriva de=)

2008-12-07 @ 21:22:54
Hemsida: http://sandish.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...