Åh nej!

[ 2008-12-11 ][ 16:37:17 ]



Robert ringde precis och talade om att de varslar på Wibe så det är 32 stycken som ska få lov att gå och de får inte veta vilka det är förrän sista januari. Kul att få det som julklapp att de kanske blir utan jobb och att dessutom få lov att gå ända tills sista januari med oro i kroppen.
Så just nu känner jag mig sjukt orolig, tänk om han får lov att gå?
Hur ska det då går med salongen?
Kommer jag ha råd att ha den kvar?
Vad kommer hända med vår bostad?

Kul jul detta kommer bli.

Kommentarer
Malin

Usch och fy... Tänker på er. Hoppas han får vara kvar! Tyvärr blir det ju mer och mer vanligt med uppsägningar... Suck...

Amanda

Hej! Har tänkt att kontakta dig om det också faktiskt, för nej - jag har inte fått min goodiebag heller. Har försökt att kontakta henne via mail, men utan att lyckas. :/

2008-12-11 @ 19:46:43
Hemsida: http://dearjamie.blogg.se/
Anonym

Vet hur jobbigt det är!!! Jag själv har fått sparken och många andra på mitt jobb och det känns för j*vligt!! Hoppas det går bättre för honom. Lycka till!!!

2008-12-11 @ 20:50:38
Anonym

Vet hur jobbigt det är!!! Jag själv har fått sparken och många andra på mitt jobb och det känns för j*vligt!! Hoppas det går bättre för honom. Lycka till!!!

2008-12-11 @ 20:51:13
Janina - Modellen som skiter i alla måsten

Nej men vad jobbigt att få ett sånt besked! På ett sätt är det bra att få reda på det redan nu eftersom han får en del tid att göra sig "beredda" & söka ett ev. nytt jobb. Men jag förstår att det känns tungt! Vi får hoppas att han får ha kvar det iaf!

2008-12-11 @ 23:20:28
Hemsida: http://janinanaslund.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...